Monday 18 April 2011

Pertemuan pertama selepas 11tahun.

Rindu pada Nabilah....dulu aku ader sorang junior yg rapat sgt ngn aku..kire mcm adik angkat la gitu..
Nama dia Nabilah Ibrahim.Budak nye jenis yg happy go lucky..sembang sikit gelak lebih.hehe!!!
Mcm mane aku leh rapat dgn dier?Erm..kitorg satu skool dulu tp dia mude sethn dr aku.
Kitorg ni dilantik jd ahli koperasi sekolah sbb kitorg ni suker makan.hehe!!tak de la...sbb cikgu nmpk kitorg ni rajin gamaknye dtg ko-op.So cikgu lantik ler jd ahli koperasi.Tiap2 ari ade la schedule sape yg ditugaskan utk bkk n tutup ko-op tu.
So kitorg slalu ditugaskan sekali...(kalo tak ditugaskan skali pun, still lg kami lepak kt dlm ko-op tu) time rehat kul 10.10 pg..ceewahh!!ingt lg time break dulu.=) and time riadah dr kul 5.30-6.30 ptg.
Mcm2 ada jual kt dlm ko-op tu ...ader alat tulis,baldi,kepek2,kopok bantal,aiskrim n mcm2 lg la...mmg sgt laku sbb kitorg skolah asrama penuh.Kuar outing pun 2 minggu sekali so ini la supermarket kami.hehe!!
Eh ape yg merepek nih...mengimbau kenangan lama time hostel mmg best.hehe!!


Ok citer blk psl Nabilah...aritu 12 April 2011, 1st time after 11 years aku tak jmpe dia..masing2 mcm tak percaya tgk perubahan diri each other.hahaha!!!dh terbalik plak skang...aku makin gemuk n dia makin kurus.Mane aci mcm ni...nk kene diet nih.


Aritu aku excited gile nk bwk dia g mkn nasi beriani Cafe Puncak Mutiara dekat Kampung Pelet area Penanti,Penang.Almaklumla dia dh lama tak blk Mesia...dok Japan la katekan.So aku bwk la g mkn mknn Mesia..tp rupenye dia tak makan.Hampeh! Dh lama tinggalkan makanan pedas n berat katenye. Time aku amik dia dr rumah dia pun after magrib..dia kate slalunye dia tak mkn mlm..tp disebabkan aku dia makan gak.Tp ciput...=)


Byk yg kitorg borak kan sampaikan rs tak cukup masa nk borak lg.Tp nk wat mcm ne,Nabilah blk mesia kejap je..itupun sbb Tsunami kt Japan tu.Sume students Mesia diarahkan blk...So weken ni dia dh berangkat semula ke Negara Matahari Terbit tu semula utk menghabiskan PHDnye..all da best Nab.
 I'll miss u...


So kt sini aku upload sket gmbr kenangan kitorg after 11 thn tak jmpe..tak byk pun sbb masa utk borak lg penting.hehe!!Mane tak nye..pehni tak tau bile lg leh jumpe...hrp2 aku leh le jejakkan kaki ke Tokyo before Nab abis.hehe!!(*mode berangan..)




<><> <><> <><>
einazarina with nabilah...@ puncak mutiara cafe.


<><> <><> <><>
che nab yg dr dulu smpi skang tak abis2 ngn "peace" dier..


<><> <><> <><>
ni je yg nab order : chicken boxing+air suam




=einazarina=

1 comment:

  1. tag u here http://ciksufi.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

    ReplyDelete